Jimmyjane darbību uzsāka 2004. gadā, un kopš uzņēmuma pirmsākumiem JimmyJane vienlīdz kvalitatīvi strādā, apvienojot produktu sarežģīto izgudrošanu ar patentēto produktu ražošanu. Radīšanas un ražošanas procesā tiek uzskatīts, ka seksualitāte ir tikpat sarežģīta un unikāla cik pirkstu nospiedumi, tāpēc ar savu produkciju viņi nediktē, kas ir seksīgs, kas juteklisks. Daudz būtiskāks ir uzskats, ka JimmyJane produkcija ir daudzfunkcionāla – katrs cilvēks katru lietu var lietot tieši tā, kā vēlas, tieši tā, kā viņam vislabāk patīk.
JimmyJane ir plaši pazīstama un plaši izmantojama produkcija visā pasaulē. Par tās popularitāti vēstī tādi grandi kā “Vogue”, “W”, “Elle”, “Harper's Bazaar”, “Esquire”, “GQ” un “Women's Wear Daily” un tādas personības kā Keita Mosa (Kate Moss), Dita Fon Tīsa (Dita Von Teese), Marija Luisa Parkere (Mary-Louise Parker) un Terija Hečere (Teri Hatcher).
Lasīt vairāk
Jimmyjane darbību uzsāka 2004. gadā, un kopš uzņēmuma pirmsākumiem JimmyJane vienlīdz kvalitatīvi strādā, apvienojot produktu sarežģīto izgudrošanu ar patentēto produktu ražošanu. Radīšanas un ražošanas procesā tiek uzskatīts, ka seksualitāte ir tikpat sarežģīta un unikāla cik pirkstu nospiedumi, tāpēc ar savu produkciju viņi nediktē, kas ir seksīgs, kas juteklisks. Daudz būtiskāks ir uzskats, ka JimmyJane produkcija ir daudzfunkcionāla – katrs cilvēks katru lietu var lietot tieši tā, kā vēlas, tieši tā, kā viņam vislabāk patīk.
JimmyJane ir plaši pazīstama un plaši izmantojama produkcija visā pasaulē. Par tās popularitāti vēstī tādi grandi kā “Vogue”, “W”, “Elle”, “Harper's Bazaar”, “Esquire”, “GQ” un “Women's Wear Daily” un tādas personības kā Keita Mosa (Kate Moss), Dita Fon Tīsa (Dita Von Teese), Marija Luisa Parkere (Mary-Louise Parker) un Terija Hečere (Teri Hatcher).
Mazāk